Waarom je hier bent


Je bent altijd precies op de juiste plek,

op het juiste tijdstip

Je bent op dit moment op een plek waar je het gevoel hebt dat je

ongemerkt of onbewust van je pad bent geraakt

en je weet je weg terug naar het eigenlijke pad niet meer.


Ergens in het verleden had je je toekomstbeeld helder voor je en

in je ontdekkingstocht naar al de mooie dingen om je heen

heb je niet door gehad dat je steeds verder verwijderd van

je voorgenomen pad raakte.


Nu je opmerkzaam bent van de plek waar je je bevindt, met al je vragen,

is het tijd de regie te nemen en

je weg te vervolgen naar de bestemming

die je in het verleden voor ogen had.

Met een vernieuwd inzicht, een beter vooruitzicht.

Inspiratie

Inspiratie


Inspiratie heeft te maken met een bewust-zijn toestand.


Jij en ik hebben het vermogen om invloed uit te oefenen op ons bewust-zijn.

Als wij dus invloed kunnen uitoefenen op ons bewust-zijn, betekent dat ook dat wij invloed hebben op onze eigen niveau van inspiratie. 


Samen onderzoeken wat je leer voorkeursstijl, je gedragsstijl of je persoonlijke drijfveren zijn, kan je inspiratie een enorme boost geven.

Motivatie

Motivatie


Motivatie is datgene wat jou drijft tot een bepaald gedrag. 


Je drijfveer heeft invloed op de initiatie, richting, intensiteit en volharding van je menselijk gedrag.


Welke 'needs & wants' huizen er in je?

En hoe kun je deze bewust inzetten om je doelen te bereiken?

Supervisie

Supervisie


Ik wil koste wat kost wegblijven bij de term coaching.

Een "coach" is nl. een voertuig dat je van de ene plek naar de andere brengt.

Wanneer we over persoonlijke ontwikkeling spreken is het niet de coach die de meeste invloed heeft maar de coachee.


Supervisie is een individueel leerproces, waarbij we ingaan op je persoonlijke leervragen  ten aanzien van je persoonlijke ontwikkeling.


De bedoeling is om te leren onder begeleiding door te reflecteren op eigen ontwikkel ervaringen.

Intervisie

Intervisie


Een intervisiebijeenkomst geeft oplossingen door met aandacht te concentreren op het vraagstuk en  verhelderende open vragen te (leren) stellen.

De verantwoordelijkheid voor het probleem of de vraag blijft bij de inbrenger.


Doordat wij vanuit ons eigen referentiekader (onze eigen roze bril)

naar vraagstukken kijken, zien we niet de oplossingen die buiten ons gezichtsveld liggen